среда, 16 ноября 2016 г.

14 листопада 2016 року у межах міжнародної співпраці співробітники кафедри менеджменту освіти та психології ЗОІППО прийняли участь у роботі Міжнародного освітнього телемосту "Цілі, цінності та сенси сучасної освіти: тенденції та перспективи розвитку". Організатори телемосту - Філія акціонерного товариства «Національний центр підвищення кваліфікації «Өрлеу» Інституту підвищення кваліфікації педагогічних працівників Північно-Казахстанської області (Казахстан, м. Петропавловськ) - давні надійні освітні партнери ЗОІППО. У роботі телемосту прийняли участь представники Республіки Казахстан, Республіки Білорусь та України. Предметом обговорення стали аксіологічні домінанти в освіті різних країн та обмін досвідом зі створення умов для їх формування та розвитку.


Від ЗОІППО з доповіддю виступили Гура Т.Є., доктор психологічних наук, професор, проректор з наукової роботи та міжнародної діяльності та Донченко І.А., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри менеджменту освіти та психології. 




За результатами роботи телемосту прийняті рекомендації:

1. У професійній діяльності орієнтуватися на гармонізацію цілей освіти і цінностей в освіті та не заміщувати цінності цілями.
2.Зміцнювати аксіологічну спрямованість професійно-педагогічної діяльності, посилювати в ній соціокультурний характер, інтегрувати освіченість і культуру особистості.
3. Сприяти у своїй професійній діяльності формуванню (розвитку) у школярів, студентів, магістрантів, докторантів, педагогів гуманістично орієнтованих цінностей і сенсів освіти.
4. Формувати систему ціннісних професійних орієнтацій в процесі навчання майбутніх учителів у ВНЗ і в процесі післядипломної педагогічної освіти.
5. Акцентувати увагу на особисту відповідальність педагога за стратегію власного професійного розвитку.
6. Сприяти зміцненню цінності особистісних відносин суб'єктів освітнього процесу: «вчитель - учень», «викладач - студент», «викладач - слухачі курсової підготовки».
7. Пропагувати зразки нового педагогічного мислення як специфічного бачення педагогічним співтовариством і педагогом своєї місії в сучасній освітній ситуації.

8. Приділяти особливу увагу в теоретико-практичній діяльності феномену самоосвіти, умінь і технологій самоосвіти в педагогічному середовищі.

9. Продовжувати співробітництво з міжнародними парнерами шляхом проведення конференцій, телемостів, зокрема, провести Міжнародний освітній телеміст «Поле інноваційної діяльності педагога».




Комментариев нет:

Отправить комментарий